Optymalizacja SEO

Komentarze: 75


noavatar.png
Mścisław 2018-09-24

Nie obliczałam

noavatar.png
Maria 2018-09-25

To brownie to jest jakiś kosmos, jest obłędnie pyszne. Najlepsze brownie jakie jadłam. PYYYCHAAA 😉

noavatar.png
Malina 2018-09-25

biorę drugi tydzień, we wtorek zacznie się trzeci

noavatar.png
Marcin 2018-09-26

Pani sympatyczna Przyłączam się do pytKasia w pierwszym komentarzu :)))

noavatar.png
Jolanta 2018-09-26

Witaj) do wielka prosbe, a właściwie pewien problem i wolę poprosić o pomoc niż internet. .. a więc od wczoraj (od samego rana) mam bardzo silne skurcze brzucha, po nich biegunkę. W niedziele piłam „Twoj” koktajl (ten z kiwi, pomarańczami, morelami, figami, słonecznikiem – byl)), w niedziele i wczoraj sok z jabłek i malin (po 1 ml wiec raczej malo) i wydaje mi się ze to po tych jabłkach mogę się tak bardzo źle czuć. teraz ledwie siedzę w pracy bo skurcz za skurcze i… powiedz co mi może pomóc na ta dolegliwość (tabletka/harbata/jakiś produkt? ) ? co mam jeść (lekkiego/dietetycznego? ) bo nie mam pomysłu i choć jestem głodna od wczoraj to przez złe samopoczucie boje się zjeść cokolwiek. . pomóż proszę. . Pozdrawiam

noavatar.png
Bonifacy 2018-09-26

jeszcze proszę o za niecały miesiąc.

noavatar.png
Norbert 2018-09-26

Pani zapewne miała na myśli rybę.. Po prostu pośpiech

noavatar.png
Rajmunda 2018-09-26

Dzień dobry czy do ciepłej wody wypijanej rano na czczo z cytryną warto dodawać też miodu?

noavatar.png
Bogudar 2018-09-26

Pani ciasto bardzo smakowało mężowi i córeczce:-) dla mnie jest świetnie, bo szybkie w przygotowKasiu;-) takim przepisom mogę serwować mojej rodzinie pyszne, zdrowe desery- dziękuję!

noavatar.png
Balbina 2018-09-27

Pyszne tylko mi się rozsypał

noavatar.png
Emilka 2018-09-27

Pani na co dzień piszemy rozdzielnie />Andrzej.P.S. Proszę pozdrowić

noavatar.png
Mieszko 2018-09-27

Ja mam celiakie! między innymi dla mnie jest ten blog. Moim zdaniem osoby o preferencjach nie muszą korzystać z tej strony, mając taki pogląd o glutenie. Po co więc tak komentować? się wypowiadać na blogach z glutenem, tam komentarz być może w czymś pomoże. Tutaj jest zbędny.

noavatar.png
Alberta 2018-09-27

Mega mi się podobają takie posty i ja również czuję poprawę w każdym aspekcie po zastosowKasiu kilka porad od. Pozdrawiam

noavatar.png
Nadar 2018-09-27

Czy nie lepiej postawić na magnez w codziennym jadłospisie? (pestki z dyni, kakao, banany, groch, fasKasiu – pierwsze z brzegu przykłady, gdzie można znaleźć spore dawki tego pierwiastka)

noavatar.png
Bogdana 2018-09-28

A czy w taki dzien detoxu rezygnujemy z treningu i odpoczywamy czy trenujemy? czy mozna zjesc chude mięso lub rybę w dzien detoxu czy opieramy sie na samych warzywach?.

noavatar.png
Alfreda 2018-09-28

Zapraszam na stronę

noavatar.png
Adam 2018-09-28

Ja mam często, jestem typem węglowodowym Ale robię słodycze by

noavatar.png
Bolek 2018-09-28

Aaaaale bosko :))))) miły prezencik :))))

noavatar.png
Jeremi 2018-09-29

a ile kosztuje, brak cennika.

noavatar.png
Leopoldyna 2018-09-29

Kasiu, jak najlepiej łączyć treningi z nowej płyty? trening np. z poniedziałku lub z wtorku a potem trening na nogi lub brzuch czy w odwrotnej kolejności ?

noavatar.png
Olka 2018-09-29

Zrobione, niby proste, ale dające w kość, super!

noavatar.png
Adam 2018-09-29

Po treningu poźnym (właśnie koło 1 -1 ) normalnie się je posiłek. Najlepiej do pół godziny po treningu i to wcale nie mały, tylko spokojnie 1 -1 kcal. Po późnych treningach nie zwracasz uwagi na to, że jest już na noc, a na noc się nie je. Na noc nie jedzą co się nie ruszają. Powinnaś zjeść przekąskę przed terningiem i po treningu. Wiele dietetyków/trenerów już na ten temat pisało, poczytaj sobie. Ja po każdym wieczornym treningu od 1 -1 jak wracam jem posiłek który składa się z cukrów,. białek, tłuszczy. Może to być koktajl potreningowy również-polecam książki z koktajlami własnie po treningach.

noavatar.png
Cibor 2018-09-29

Tak, robiłam już w vimedzie! było mi się pożegnać z pomidorami i cieciorką. Jestem od miesiąca w mam już pierwsze efekty, zobaczymy jak będzie dalej

noavatar.png
Marek 2018-09-29

Gdzie mogę pobrać aplikacje? w sklepie google nie widzę jej

noavatar.png
Kornel 2018-09-29

Kasiu,a co sadzisz o zastapieniu bananow platanami?

noavatar.png
Mironiega 2018-09-30

To sie przeprowadź, albo wyjeżdżaj na weekend. Lasów do okolo jest sporo, dla chcącego nic trudnego ????

noavatar.png
Bonifacy 2018-09-30

Kasiu, jak to jest z tym łączeniem białek z węglowodanami wysokoskrobiowymi? są skrajnie różne. Możesz napisać o tym coś więcej lub odesłać mnie do jakiegoś opracowKasia/artykułu? typowy posiłek potreningowy – ryż z kurczakiem – jest zły? jak typowe śniadanie – jajecznica z pieczywem?Poniżej jedna z opinii na ten temat:„Nasz organizm jest przygotowany do jednoczesnego spożywKasia węglowodanów z białkami i ich jednoczesnego trawienia. Sama budowa przewodu pokarmowego również wskazuje na fakt, iż organizm człowieka przez setki tysięcy lat ewoluował w sposób umożliwiający jednoczesne trawienie węglowodanów obok białek. (…) pamiętajmy, że jest wiele produktów będących źródłem zarówno białka, jak i węglowodanów np. kasze, ryż, makaron, pieczywo, jogurty, które potencjalnie są zaliczane do innych grup. W przypadku diety rozdzielnej istnieje kilka bezpodstawnych założeń, które nie sprawdzają się u osób stosujących prawidłowe zasady żywienia” (dr źródlo: )

noavatar.png
Emilka 2018-09-30

Minami ? robię ?

noavatar.png
Jarowit 2018-09-30

Uwielbiam twoje kulki mocy, te tez na pewno zrobie dzisiaj z siostra 😉

noavatar.png
Klaudia 2018-09-30

Dzień dobry ?. Mam pytanie co do odżywiKasia mojego 1 sportowca, który trenuje piłkę nożną. Dużo się mówi o ogólnym odżywiKasiu dzieci. A ja bym chciała aby pani mi podpowiedziała na co szczególną uwagę zwrócić w odżywiKasiu przed treningiem i po treningu. Nawet niewiem ile powinnam dostarczyć odpowiednich składników dla organizmu dziecka przy treningach 1,1 pięć razy w tygodniu. Będę bardzo wdzięczna o pomoc dla małych sportowców ⚽ serdecznie ?

noavatar.png
wladek 2018-10-01

O matko, to jest rewelacyjne! ze sklepu się przy tym chowa! i smak pierwsza klasa! super gęstnieje po przelKasiu i jest mega puszyste 😍 więcej takich przepisów!

noavatar.png
Apoloniusz 2018-10-01

Robiłam już sałatkę z awokado i orzechami pinii, ale z innymi dodatkami, chętnie wypróbuje ten przepis

noavatar.png
Misia 2018-10-01

Ja bym jednak chciała poznac makro i kalorycznosc… jak ktos decyduje sie na zrobienie fit/zdrowych czy jak to tam nazwiecie przepisów to raczej zwraca na takie rzeczy uwage…

noavatar.png
Niedamir 2018-10-01

No widzi a jednak :)udało się znaleźć coś pozytywnego zatem życzę smacznego

noavatar.png
Gebhard 2018-10-02

Pyszna kawka!A mus kokosowy niebo w gębie! <3

noavatar.png
Radoslawa 2018-10-02

na blogu jak widzisz nie ma przeliczników.Pozdrawiam

noavatar.png
Miestwin 2018-10-02

Najlepsza!!!

noavatar.png
wladyslawa 2018-10-02

Kasiu, a czy te treningi faktycznie zadziałają? mnie to przyciągnęło, ale aż trudno mi uwierzyć, że tylko 1 minut dziennie pozwoli mi spalić zbędny tłuszczyk i wyrzeźbić. Jeśli to faktycznie działa, to świetny motywator do wakacyjnej sylwetki!

noavatar.png
Godzimir 2018-10-02

Uwielbiam próbować nowych przepisów, a gdy są one jeszcze zdrowe, to tym bardziej!

noavatar.png
Otto 2018-10-02

Zbyt niska podaży węglowodanów powoduje, że zamiast konwersji w ma miejsce konwersja w odwrotne (rT3), która jest typowym mechanizmem oszczędzKasia energii w stresowych chwilach.

noavatar.png
Apolinary 2018-10-02

Zrobiłam dziś na obiad, wyszło pysznie

noavatar.png
Boguchwał 2018-10-03

Ancia kiedy będzie twój nowy projekt książka?;*

noavatar.png
Rodomil 2018-10-03

Kokos można zapewne zastąpić mąką kasztanową lub gotowanymi (vacuum) i utartymi kasztanami.

noavatar.png
Lubgost 2018-10-03

Do ‚wierna fanja’: dziewczynko a mnie nic bardziej nie dobiło niz twoja zawiść i zazdrość. Zamiast siedzieć i pluć jadem zrób coś żeby kase zarobić skoro aż tak cię to boli. Z pozdrowieniami i dużym pozytywnym uśmiechem trzymam kciuki za twój sukces

noavatar.png
Ludwik 2018-10-04

A czy będą dodawane posty w czasie jak przyjdzie maluch na świat .????????

noavatar.png
Konrada 2018-10-04

Zrobiłam deserek mężowi przed startem w triathlonie , mam nadzieje że da mu kopa 😁. No i jest pyszny

noavatar.png
Olimpia 2018-10-05

Kasiu, a czy te treningi faktycznie zadziałają? mnie to przyciągnęło, ale aż trudno mi uwierzyć, że tylko 1 minut dziennie pozwoli mi spalić zbędny tłuszczyk i wyrzeźbić. Jeśli to faktycznie działa, to świetny motywator do wakacyjnej sylwetki!

noavatar.png
wioletta 2018-10-05

Dziękuje za interesujący artykuł. Parę lat temu postanowiliśmy całą rodziną zrezygnować z produktów z mleka krowiego, m. in. z uwagi na objawy nietolerancji ze strony układu pokarmowego. Jesteśmy zadowoleni z tej decyzji, co do glutenu to jeszcze się zastanawiamy, ale jemy tego co raz mniej…. trudna decyzja, w szczególności, że lekarze często odradzają tego typu wykluczenia, a zarazem nie dają w zamian żadnej rozsądnej rady, w przypadku problemów z trawieniem.

noavatar.png
Iwona 2018-10-05

Mniammmmmmmm ??

noavatar.png
Makary 2018-10-05

Nie obliczałam

noavatar.png
Krzesław 2018-10-05

Kasiu, czym zastąpić jajka w twoich wypiekach? mi nietolerancja ????

noavatar.png
Borzuj 2018-10-06

„-Posiłki białkowe jedz w pierwszej połowie dnia.”Zawsze wydawało mi się, że posiłki węglowodanowe powinno spożywać się od rana, a białkowe wieczorem. Czy jest to błąd czy po prostu mam deficyty merytoryczne ;)?Pozdrawiam :)!

noavatar.png
Mieszko 2018-10-06

Gdy słońce jest najwyżej na niebie wtedy promienie mają możliwość produkowKasia największych ilości witaminy. Tak się nieszczęśliwie składa, że są to właśnie te godziny ( z reguły pomiędzy 1 a 1 ) w których najłatwiej jest doznać szkód od nadmiernej ekspozycji na słońce. Wystarczy 1 -1 min na takim słońcu , poparzeniem nie grozi, a wchłKasialność lepsza. We wszystkim umiar. 😉

noavatar.png
Fryderyk 2018-10-06

Pani ile sztuk wychodzi z tej ilości składników?

noavatar.png
Ligia 2018-10-06

Roiboss, rumianek, koperek.Pozdrawiam

noavatar.png
Dymitr 2018-10-06

Można zmielić kaszę jaglaną 

noavatar.png
Klaudyna 2018-10-06

Kasiu prosze o wpis o.wlasxiwosxiach . I jak to dziala ??

noavatar.png
Gaweł 2018-10-06

Kasiu a co powiesz o mące orkiszowej? że zawiera gluten, ale chyba jest zdrowsza od pszennej i ma mnie glutenu? raczej nie …

noavatar.png
Daria 2018-10-06

Kasiu a co najlepiej na kKasiucje?

noavatar.png
Angelika 2018-10-06

Pozytywna energia bije z tych zdjęć

noavatar.png
Maksymian 2018-10-06

Książka będzie jeszcze w tym roku

noavatar.png
Ostrowod 2018-10-06

Żeby ja znalazła w sobie to motywacje do ćwiczeń i zdrowego jedzenia:/

noavatar.png
Jolanta 2018-10-06

nie, nie te kulki bez daktyli

noavatar.png
Gizela 2018-10-06

Super, bardzo dziekuje

noavatar.png
Lucja 2018-10-07

Nie jestem zwolennikiem kawy ze względu na to, że wypłukuje magnez. Ale każdy robi jak chce. Być może w kawie jest coś co sprzyja organizmowi.

noavatar.png
Luiza 2018-10-07

Kasiu, super by było, gdyby pod przepisami były podane wartości odżywcze, choćby te podstawowe: kcal, białka, tł, węgle, ew, w co to danie jest najbogatsze. ciekawa jestem, czy książka tak będzie miała

noavatar.png
Czabor 2018-10-07

Czy dziecko również nie będzie jeść glutenu?

noavatar.png
Rajmunda 2018-10-07

Kasiu po pierwsze zgłaszam już drugi raz problem z wejsciem w komentarze przy ogladKasiu strony z komórki.Odkąd zmieniła się szata graficzna strony po naciśnięciu na komentarze nie dzieje się nic.Teraz pisze z laptopa.Zwróć uwagębze po zmianach na stronie jest dużo mniej komentarzy niż było wcześniej.Apropos zaś kawy, mogłabyś napisać dokładnie jak ja zrobić? tzn masz kawe zaparzoną i blendujesz z resztą składników?

noavatar.png
Eustachiusz 2018-10-08

Kasiu, to było najlepsze wydarzenie w moim życiu, na którym miałam okazję być! zaszczyt dla mnie, zobaczyć przybić z „piątkę”, słuchać i wiele jeszcze można wymieniać. Dałaś mi ogromną motywację do zmiany mojego dotychczasowego trybu życia. Wiele bym dała, aby móc porozmawiać z „sam na sam”. Dziękuję za wspKasiałą sobotę. Nie mogę się doczekać kolejnego treningu z wspKasiałą, piękną kobietą. Uwielbiam drobna osoba, a tak wielkie i piękne wnętrze!Kasiu !! <3

noavatar.png
Eugeniusz 2018-10-08

Mikrofala to najgorsze co może być !

noavatar.png
Jacek 2018-10-08

Dzień dobry – bardzo ciekawy i zróżnicowany trening angażujący stabilizatory m. brzucha i m. pleców. Świetnie dobrany zestaw.Ćwiczących zachęcam również by w pozycji deski (plank), jako dodatkowy element, utrzymywać równolegle ustawienie przedramion i nie łączyć dłoni. Dzięki temu można równocześnie popracować nad stabilizacją barków i łopatek oraz nad właściwym ustawieniem ich rotatów.

noavatar.png
Eustacjusz 2018-10-09

Dziękuję za odpowiedź

noavatar.png
Bolesław 2018-10-09

Wyglada przepysznie można pominąć mus kokosowy ? ewentualnie jakaś propozycja zamiennika ?Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

noavatar.png
Liberat 2018-10-09

Ile razy w tygodniu ćwiczy?

noavatar.png
Felicjana 2018-10-09

Witam, czym mogę zastąpić syrop z daktyli?